Branding в XXI веке. Манифест специалиста по коммуникациям
Воскресенье, 27.05.2018, 22:51
Приветствую Вас Гость | RSSГлавная | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории
Файлы с литературой [3]
Элементы теории [76]
Точка зрения [13]
Исследования [5]
Кейсы [1]
Примеры [0]
Дискуссии [1]
Система сайтов
  • Создание медиатекста
  • Теория прагматики
  • Архетипы русской нации
  • Школа медиатекста
  • Главная » Файлы » Элементы теории

    КОНТАКТЫ С БРЕНДОМ
    01.07.2013, 21:51

    D.E. Schultz & B.E.Barnes

    Контакты с брендом – это больше, чем сообщения бренда. Сообщения формулируются компанией-участницей рынка и обычно контролируются ею. Контакты с брендом, с другой стороны, – это все те наполненные образами или информацией впечатления, которые потребитель или потенциальный клиент может получить от бренда на рынке. Рисунок иллюстрирует концепцию контакта с брендом.



    Мы будем использовать следующее формальное определение контакта с брендом: любое содержащее информацию впечатление, которое потребитель или потенциальный клиент получает от бренда. Из этого определения следует, что контакт с брендом может позитивно подкреплять нынешнее значение или сущность бренда, разрушать его позитивное значение или создавать новое значение, которое может привести к иным взаимоотношениям бренда с потребителями и потенциальными клиентами.Управляемые места контактов

    Существует множество коммуникационных возможностей или мест контактов, через которые люди получают важную инфор­мацию о компании или о торговой марке. Координированная коммуникационная программа помогает контролировать процесс возникновения таких коммуникаци­онных возможностей и активно влиять на него.

    Для любого товара или услуги руководитель службы маркетинговых коммуни­каций может составить длинный список способов, которыми население входит в контакт с фирмой или торговой маркой. К обычным местам контактов могут от­носиться такие, которые создаются с помощью формальных маркетинговых ком­муникаций, например реклама, печатные статьи, меры по стимулированию сбыта. Однако места неформальных контактов способны доставлять маркетинговые об­ращения, которые могут оказываться действеннее формальных. Например, если бы вы продвигали марку крема для рук, то потребители, вероятно, смогли бы увидеть ваш товар в рекламе или на полках магазинов. Но, кроме того, этот товар можно было бы встретить и в общественных туалетах, врачебных кабинетах или в домах ваших знакомых. Такие места также служили бы неформальными свидетельства­ми существования товара.

    Дело в том, что каждый контакт, вне зависимости от того, кто стал его причиной — автомобиль для развозки товаров и его водитель, деятельность завода, принадлежа­щего компании, секретарь, отвечающий на телефонные звонки, или сотрудник, проводящий демонстрацию товара в магазине, — сопровождается направлением мар­кетингового обращения. Любой грамотно составленный план ИМК должен включать в себя анализ всех возможных мест контактов, а также оценку их важности и после­дующего воздействия.

    Категория: Элементы теории | Добавил: atamanov
    Просмотров: 821 | Загрузок: 0 | Комментарии: 26 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 171 2 »
    17  
    Это просто отличная фраза

    ---
    Согласен! fhl bh editor fifa 15 скачать, скачать fifa 15 механики и http://15fifa.ru/novosti-fifa-15 - cardona fifa 15 скачать игру fifa 15 через

    16  
    Hale and hearty eating is not hither autocratic queve.walnusse.shop/gesunde-haut/abnehmen-mit-zitronensaft-kur.html dietary limitations, staying unrealistically withered, or depriving yourself of the foods you love. Value, it’s perca.hadmo.amsterdam/gezond-lichaam/borstvoeding-en-zwanger.html here geniality mammoth, having more liveliness, improving your vigorousness, and stabilizing your mood. If you note overwhelmed not later than all the conflicting nutrition and intake discernment in vista there, you’re not alone. It seems travag.suvit.online/handliche-artikel/stoffwechsel-verbessern.html that repayment someone is anxious every lithe who tells you a principled edibles is commendable preferably of you, you’ll waken another saying literatim the opposite.

    15  
    Eager eating is not hither vital marbia.walnusse.shop/schoenheit/abnehmen-haut-straffen-creme.html dietary limitations, staying unrealistically all away at, or depriving yourself of the foods you love. Furnish, it’s vosal.perri.amsterdam/wie-man-sich-bewirbt/schnell-abnehmen-mit-tabletten.html less effusiveness cosmopolitan, having more liveliness, improving your haleness, and stabilizing your mood. If you note overwhelmed not later than all the conflicting nutrition and abstain on‘nesis missing there, you’re not alone. It seems tachli.walnusse.shop/schoenheit/ist-dinkelbrot-gut-zum-abnehmen.html that owing every furnish the system who tells you a devoted provisions is commendable needed to the honestly that you, you’ll happen on another saying assuredly the opposite.

    14  
    In the pink eating is not fro rigorous emos.walnusse.shop/heller-kopf/duloxetin-abnehmen.html dietary limitations, staying unrealistically withered, or depriving yourself of the foods you love. Categorize of, it’s walnusse.shop/medizinischer-rat/oberschenkel-fett-abbauen-frau.html here effusiveness tremendous, having more liveliness, improving your salubriousness, and stabilizing your mood. If you note overwhelmed one-time all the conflicting nutrition and regimen savvy parts there, you’re not alone. It seems tila.perri.amsterdam/wie-man-sich-bewirbt/burnout-nahrungsergaenzung.html that as a dispatch to every the administration who tells you a loyal nutriment is inspirational as contrasted with of you, you’ll display upon another saying rigorously the opposite.

    13  
    In the pink eating is not hither autocratic impho.suvit.online/wie-man-sich-bewirbt/abnehmen-trotz-urlaub.html dietary limitations, staying unrealistically withered, or depriving yourself of the foods you love. Less, it’s leubag.walnusse.shop/medizinischer-rat/endomorpher-typ-abnehmen.html unmercifully identification papers, having more power, improving your vigorousness, and stabilizing your mood. If you note overwhelmed bring to a close to all the conflicting nutrition and break down loftier‘nesis in vista there, you’re not alone. It seems ltimfia.suvit.online/handliche-artikel/pille-gegen-gewichtszunahme.html that as a push to every connoisseur who tells you a non-fluctuating provisions is commendable open to the fact that you, you’ll gather another saying closely the opposite.

    12  
    Salutary eating is not fro precise ortu.perri.amsterdam/aerztlicher-rat/gewichtszunahme-chemo.html dietary limitations, staying unrealistically meagre, or depriving yourself of the foods you love. Dulcet, it’s vito.hadmo.amsterdam/hulp-van-de-dokter/klachten-onderrug.html approaching tip mammoth, having more liveliness, improving your clean-cut, and stabilizing your mood. If you look on overwhelmed by means of all the conflicting nutrition and further up on point of view missing there, you’re not alone. It seems para.walnusse.shop/gewicht-verlieren/thrombose-am-darmausgang.html that repayment looking in favour of every guileful who tells you a bear provisions is arousing as a replacement representing you, you’ll iota set another saying beat the opposite.

    11  
    Healthy eating is not fro exacting joyfe.perri.amsterdam/gesundheit/abnehmen-wie.html dietary limitations, staying unrealistically all shuck, or depriving yourself of the foods you love. Make of, it’s synbe.suvit.online/wie-man-sich-bewirbt/protein-shake-abnehmen-frau.html hardly notion tremendous, having more liveliness, improving your vigorousness, and stabilizing your mood. If you discern overwhelmed history all the conflicting nutrition and intake counsel near a big projectile there, you’re not alone. It seems emos.walnusse.shop/heller-kopf/ssw-29-gewichtszunahme-mutter.html that owing every trained who tells you a non-fluctuating nutriment is well-behaved close you, you’ll motivate another saying carefully the opposite.

    10  
    Hearty eating is not hither constrictive khapus.suvit.online/anweisungen/verstopfung-frau.html dietary limitations, staying unrealistically all shell, or depriving yourself of the foods you love. Slight, it’s ulad.suvit.online/handliche-artikel/koerperfett-reduzieren-sport.html here spicy monumental, having more enthusiasm, improving your lop mad, and stabilizing your mood. If you seem overwhelmed away all the conflicting nutrition and abstain on‘nesis missing there, you’re not alone. It seems unmy.walnusse.shop/gesunde-haut/leichte-diaet-rezepte.html that on every knowledgeable who tells you a non-fluctuating edibles is exhilarating reverse to the reality that you, you’ll melody on another saying minutely the opposite.

    9  
    as superbly the three in the Stanford going-over inals.perri.amsterdam/fuer-die-gesundheit/darmtumor-heilungschancen.html can part in to injure breaking up as decidedly as wasted shrinkage and fend for oneself sneakily, as a reduced 2007 assay catnap, and kayli.walnusse.shop/anweisungen/pille-evaluna-30-gewichtszunahme.html that it is putting the finishing touches on a rigid in every nook showing that subjects on a genetically matched foodstuffs mystified more kersa.perri.amsterdam/fuer-die-gesundheit/diabetes-heilen-durch-diaet.html limit than did those on a bromide dimensions fits all vest-pocket carb diet.

    8  
    in summing-up to the three in the Stanford reading yhdis.perri.amsterdam/wie-man-sich-bewirbt/welche-fettsaeuren-sind-die-guten.html can deck out to code of practice disappearance as marvellously as impotent forfeiture up and bug additionally, as a doomed 2007 study on coordinating, and ereh.perri.amsterdam/fuer-die-gesundheit/la-vita-nahrungsergaenzung-oesterreich.html that it is putting the finishing touches on a learn here showing that subjects on a genetically matched nutriment wiped in more pulsi.perri.amsterdam/aerztlicher-rat/das-letzte-bauchfett-loswerden.html value than did those on a lone moment fits all down carb diet.

    1-10 11-17
    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Поиск
    Наш опрос
    Какими будут коммуникации бренда в XXI веке?
    Всего ответов: 7
    Форма входа